CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الخميس، 16 أكتوبر 2008

سلام

دايما كنت بسمع متنفخش فى اربه مخرومه
وبطبعتى كنت بقعد انفخ
لحد معمل العايزه
واوصل لغايه معينه
و
ساعات مكنتش بقدر
فكنت بعترف انى تعبت
وبصراحه تعبت
حاسس انى دخلت مجال مش ليه
فاخد اجازه شويه
وربنا يسهل
أعيد حسباتى
أشوف إذا كنت صح ولا غلط
شكرا لكل الكانوا بيساندونى
my way
may be finished
هفضل موجود بردوا اقرا مواضعيكوا وارد
علشان محدش ينسانى

3 قالوا رأيهم:

Empress appy يقول...

ابوووووووو حنف
هى ايه الاول الاربه المقطوعه بالنسبه ليك
ثانيا لو سمحت هو انت دخلت التدوين بغرض ايه
جاوب واقعد ناقشنى وبعدين اعمل اللى انت عاوزه علشام مجيش الم عليك المحله واخواتها

Abo 7anf يقول...

دخلته يابى علشان اثبت لنفسى انى بعرف اكتب
وبعرف اوصل فكره انا عاوزها بطريقه معينه
بعيد عن جو الكليه الكان مش بيهتم غير بالمذاكره
وخلاف كدا ملهوش لزمه
ومقلتش انى بكتب شعر لانى مدرستش كتابته
ممكن تكةن عندى موهبه بس مش كامله
وانا مش ماشى انا موجود
بس هعيد حساباتى
اشوف انا صح ولا غلط

Empress appy يقول...

بالتجربه والصح والغلط هتقدر تقييم نفسك كلنا بنتعلم قولى مين يعنى اللى بيعرف
عارف فيه واحد كويس اسمه جو غانم اتعلم شويه منه اقرا للكبار
اسم مدونته كاسك سا وطن الولد ده حلو اوي هتلاقيه عندي فى الريدر تابعه