CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

السبت، 18 أكتوبر 2008

على قلبكوا






اه على قلبكوا

ايونا زى مبتقول بالظبط رجعت فى كلمتى

عيب متقلش عيل

الحمد لله أتخلصت من مزيج الاحباط الممزوج بالزهق ممزوج بقليل من الضيق

شويه ملح و جبه مستكه وادعيلى

انا على قلبكوا تزهقوا تقولوا دا ممل

مش فارقه فاعد قاعد

شكر يا appy

2 قالوا رأيهم:

Empress appy يقول...

هههههههههههههه النبى انا عارف انك متقدرش تبعد عننا يا زملكاوى طيب كنت اناكف فى مين يعنى

رندا يقول...

ابو حنف
هو انت كنت عايز تعمل اية ياعم تسيب التدوين يعنى
عارف صعب صعب ياولدى ههههههههههه
هنعمل اية يعنى فى كل الناس الى بنحبها ها يعنى اية يعنى ها

........................
شويه ملح و جبه مستكه وادعيلى
انا على قلبكوا تزهقوا تقولوا دا ممل
........................

كويس اوى خلطة الشوربة الى انت كاتبها هههههههههه مستكة
هجربها جايز الاكتاب يروح ههههههه

تسلم من كل شر يارب

تحياتى واحترماتى

رندا